Translate

Zoeken in deze blog

maandag 19 juli 2021

Brasem vissen aan het Lauwersmeer deel 2

Hallo ikzelf  en Ali zijn vandaag weer even naar het Lauwersmeer geweest om te Brasem vissen

.De weersverwachting voor vandaag was beter dan de vorige keer heel aangenaam zomerweer.

Wat een dag was het allemaal Baars en grote voorns en zo als de vorige keer de Brasems kwamen
daarna nadat wij even goed gevoerd hadden en wat voor Brasems de grootste van Ali 56 hele centimeters


Die van mij was lekker groter 58 cm

 Ali heeft mij ook wel eens verslagen met een knaap van 65 cm maar daar zit nog wel een mooi verhaal
aan vast natuurlijk moest daar ook een foto van gemaakt worden en dat zou ze weten ik zei tegen haar dan
moet je hem zo en zo beethouden natuurlijk was het goed want ik wist dat ze hem verkeerd beet had
Ik een beetje moeilijk doen met de camera en ja hoor tegen haar mooie shirt 👚 aan helemaal onder het
Slijm dat was lachen ze rook de hele dag naar vis was ook wel een beetje gemeen maar wat heb ik toen gelachen.
Over deze dag heb ik dan ook niet zoveel te vertellen maar wel dit ga er ook eens heen het is er zo mooi en stil.
Tip wij zaten op 35 meter uit de kant te vissen gewoon met een dikke bos maden aan de haak en natuurlijk
het geheime voertje.

Groet,
Anne en Ali  






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten