Translate

Zoeken in deze blog

dinsdag 13 juli 2021

Brasem vissen aan het Lauwersmeer 12_ 7_ 2021

 
Hallo Hier weer eens een visvangst berichtje van mij.

Ik ben gisterenmiddag even met mijn vrouw en natuurlijk de hond Toby naar het prachtig mooie natuurgebied Lauwersmeer geweest om te vissen.
Wat is het daar lekker stil nou kan ik hier bij mij thuis zo aan de waterkant vissen en dat is ook een heel goed viswater de Dokkumer Ee maar waar
ik dit jaar al behoorlijk veel Brasem en andere vissen gevangen heb en niet te vergeten die rot Snoeken die mij altijd moeten pesten 80 cm was de grootste
Tja haal die er maar eens uit met 14 honderdste. Nadat ik mijn vismateriaal naar de waterkant had gebracht en mij had geïnstalleerd kon het visfeest beginnen.
Het duurde een poosje voordat de eerste vis 🐟 zich melde Ali en direct daarna bij mij zelf het waren twee prachtige mooie baarzen.
Even later nadat wij nog meer baarsjes vingen melden de vooren 's zich maar dan die hele grote ik zij tegen Ali nog grotere voerkorf er aan dan komen de
Brasems ook wel en dat duurde ook niet zo lang ik kreeg een prachtig mooie aanbeet hengel in een keer krom na een mooie dril kon hem Scheppen wat
een mooie Brasem en daar kwamen wij voor maar weer ingooien en Ali die ving alweer een grote voren dat beloofde een mooie middag te worden .
Maar helaas na twee uurtjes vissen kwam er een eind aan de weergoden gooiden roet in het eten 🍲 de lucht trok helemaal dicht en het begon te regenen ☔
Wij moesten wel oppakken want de jassen 🧥 waren wij vergeten dat was kort maar krachtig dit gebeurt mij natuurlijk niet weer.

Jullie krijgen de groetjes van onszelf  en allemaal een hele fijne vakantie toegewenst.

A B Dijkstra
A Dijkstra Dekker


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten