Translate

Zoeken in deze blog

zondag 26 augustus 2018

Vissen op Brasem aan de Dokkumer Ee Leeuwarden 26-8 2018

Hallo visvrienden,



Eindelijk weer eens een berichtje van mij over het brasem vissen maar niet in wedstrijd verband.
Ik ben vanmorgen maar weer eens een keer vroeg opgestaan het beloofde een redelijke dag te worden.
Nadat ik mijn geheime voertje weer had gemaakt haha, en de koffie had gezet heb ik mijn hengels gepakt en naar de Dokkumer Ee gelopen de verwachtingen waren weer hoog gespannen.



Zo als jullie wel zien ze zijn nog steeds te vangen aan de Dokkumer Ee en dat gewoon voor mijn huis
wat wil een sportvisser nog meer zult denken, maar dat is toch niet altijd het geval nou valt er genoeg te zien hoor als je ziet wat je allemaal voorbij vaart dan denk ik wel eens wat moeten wij ons dan behelpen de meesten kunnen een roeiboot kopen en misschien een aanhang motor en dan houd het wel op Maar altijd op de zelfde plek zitten is ook niet alles alhoewel er vis genoeg zit hier kan ieder sportvisser zijn ei kwijt en voor roofvisser is het ook een heel goed viswater.

                                                   

Deze vissen heb ik in de eerste drie uur gevangen het waren er dertig met een paar mooie Brasems er bij kon mijn dag al niet meer stuk. Ik had vanmorgen eerst een voerstek gemaakt met aardig wat grof voer er in daarna was het achter elkaar aanbeet en vangen. Moe en voldaan ging ik naar vier en een half uur weer naar huis waar mijn vrouw Ali inmiddels de lunchen had klaar gezet.


Groet,
A B Dijkstra



                                                             
                                                                                                    

   

                                                            





Geen opmerkingen:

Een reactie posten