Translate

Zoeken in deze blog

woensdag 4 juli 2012

Brasemvissen en dan een grote snoek vangen,4-7-20012


Vandaag even brasemvissen in Westergeest met Ali, ik krijg beet en sla aan en denk een leuk visje
maar vlug even binnen halen dan een fikse klap op de hengel en het leek wel of ik vast zat, maar mijn hengel stond te zwiepen ik dacht dan is het een karper, ik kon hem weer binnen halen, vlak bij de kant nam hij weer een run nou ik denk kan ook nog een zeelt wezen ik haal hem weer naar mij toe en zag dat het een snoek was ali zou hem even scheppen maar hij liet op dat moment los en sprong pardoes in het schepnet Ali schrok zo daar van dat zij het schepnet weer los zou laten, ik kon hem zelf nog gelukkig binnen halen. Wat een mooie dag was het en de snoek was bijna een meter! .

Groeten, Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten