Translate

Zoeken in deze blog

maandag 8 april 2024

Friesland, Brasem vissen aan de Zwette 6_4_ 2024

 Wat weer een mooie dag om het wedstrijd seizoen zoetwater vissen te beginnen.

Het beloofde een mooie dag te worden en dat was ook zo en vangsten vielen niet tegen.
Ik zelf had ook niets te klagen toen het startschot klonk ving ik al vlug mijn eerste vis.
Ik maak er niet een heel lang verhaal van maar wou toch even een klein verslagje schrijven.       
Er werd gemiddeld 6,24 kilo vis gevangen de man dat was niet slecht maar kon beter.            Vorig jaar lag dat gemiddelde hoger maar het kan ook niet altijd zo goed zijn.
 De leden van onze vereniging die alleen maar aan kustvissen doen waren ook weg geweest.        En de vangsten waren overal goed aan de Friese kust ik weet van 4 plaatsen dat zij tevreden waren

Nu dat was het dan weer en nu maar hopen dat ook zij zich plaatsen voor de NK succes.

De uitslag zoetwater vissen
1 AB Dijkstra 9125 Gr
2 Atte               8125 Gr
3 Mark            7900  Gr

Vriendelijke Groet, A B Dijkstra 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten