Translate

Zoeken in deze blog

donderdag 23 juni 2022

Brasem vissen omgeving Deinum Friesland

 Hallo allemaal  Even een privébericht van Ali en Anne Dijkstra.

Wij waren even 4 uurtjes aan het vissen langer kan Ali het niet volhouden maar toch even vissen.


Nou dat ging weer mooi,eerst ving ze wat Bliek en een Vooren in een keer was het stil niets meer.

Toen ineens stond ze te hijsen aan de hengel,ik dacht bij mijzelf ik word er van avond er helemaal 

uit gevist het zal toch niet waar wezen.

Ik moest haar maar helpen,ik zei Ali rustig aan ik denk

een Snoek wij zitten te vissen met 16mm onderlijnen dus de kans om hem te vangen was klein.

Maar Ali had het begrepen zij had dat mijzelf vaker zien doen en laat de Snoek zijn gang gaan

en rustig naar het schepnet zwemmen en ik kon hem scheppen Bingo dat was haar eerste Soek

die zij gevangen had met een met een grote glimlach stond zij haar vis te bewonderen 😀.

Ja Ali kan wel vissen hoor zij is nog steets lid van Visclub Oebele maar wacht op haar Operatie .

De laatste 3 jaar ook niet meer mee geweest 😕tot haar grote spijt.

Nu even over mijzelf haar man,ik heb heerlijk gevist het was goed toeven aan het viswater. Ik had vier


keer zoveel vis gevangen als Ali😋mooie Brasems dikke vooren 's en wat Biek een geslaagde avond.

En de Hond Toby vond het ook geweldig vooral als wij weer een vis hadden gehaakt 


Vriendelijke groet,

Anne en Ali

Geen opmerkingen:

Een reactie posten