Translate

Zoeken in deze blog

zaterdag 11 oktober 2008

Brasem vissen met mijn vismaten locatie Van Harinxsmakanaal

MARTEN EN TJERK

Hallo leden en Bezoekers van deze site

De zoet water wedstrijden zijn dan wel afgelopen bij ons in de club maar het was zo
mooi weer vandaag dat wij hadden besloten toch vandaag onze hengels te pakken en
even proef te vissen bij harlingen,dat is niet ons wedstrijd water,maar wij zoeken
nog wel een andere stek,voor volgend jaar.
Om tien uur vertrokken wij uit leeuwarden met zeven man lekker gezellig dacht ik zo.
Het waaide toch nog wel behoorlijk,en in deze tijd van het jaar is het toch wel knus bij Pa onder de paraplu dacht Tjerk,dan hoef ik hem niet op te zetten.

JAAP

Er werd al vlug hier en daar vis gevangen,En Jaap ving vanmorgen een mooie dikke paling en nog wat brasem hij had nog niet eens een slechte dag,het kon minder.
Nu ik het toch over de paling heb,die mogen wij volgend jaar niet meer in ons net hebben,maar wij vangen ze wel,en dan gewoon op maden,dus ook niet mee nemen daar is
hij te duur voor,Dat is dan voor de beroeps visserij,kunnen ze wat meer verdienen,want ze vangen niet meer zoveel als vroeger zeggen ze,MAAR moeten wij dat
weer ontgelden???? heb ik dat niet eerder gehoord,het zal wel,dus met maden vissen is mijn advies.

PIET DAT IS DE RIJSENDE STER IN DE KLUB

Piet die had vandaag weer een goede dag hij is onze rijsende ster in de club,dit word
volgend jaar leuk Ronnie!!!! Je krijgt misschien wat meer strijd om de eerste plaats.
En daar word het niet minder van.
Maar ik zit nu wel een heel verhaal op te hangen,maar het was toch niet zo goed als ik gehoopt had maar het was een leuke dag,en ik ben weer wat wijzer geworden,het is nog steets slecht,en mooi weer en dat is dan weer positief.
PIETDIT IS WAT JE ZO NU EN DAN ZIETANDERE PIETJANPALINGIN DE VERTE ZIET U HARLINGEN

Tot 18/10 groeten anne

1 opmerking:

  1. Ik ben er al helemaal klaar voor Anne! Meer strijd is alleen maar leuker voor iedereen. Dit lijkt me wel een interessant water voor komend jaar. Aardig verslag met leuke foto's. Groet, Ronnie

    BeantwoordenVerwijderen