Translate

Zoeken in deze blog

zaterdag 20 september 2008

BRASEM VISSEN MET Visclub Oebele en de H.S.V UIT LEEUWARDEN

H.S.V  LEEUWARDEN  20-9-2008
H.S.V  LEEUWARDEN 20-3-2008
OUD NED KAMPIOEN
JAN
JAAP EN HENNIE
PIET MET ZIJN BOOMWORTELS
H.S.V LEEUWARDEN 20-9-2008
PIET


Hallo Leden en Bezoekers van deze site
Ik ben vanmorgen even naar het van haringsma kanaal in Leeuwarden geweest, want daar werd de wedstrijd Open vrije hengel gehouden van de H.S.V uit Leeuwarden en enkele leden van onze club deden daar ook aan mee
Het was mooi weer en een goede opkomst 70 man als ik het goed heb, dat was beter als het jaar daarvoor wand toen moest de wedstrijd afgelast worden wegens te weinig animo, er werd hier en daar goed gevangen maar de meeste vissers waren niet tevreden

met het weer wel natuurlijk en de stroom ging de goede kant op maar vanmorgen om 11.30 uur waren er nog veel mensen die helemaal nog niets hadden gevangen en dat is niet goed wand het zijn toch ook niet zulke slechte vissers anders doe je niet mee

En ik zelf vind mij niet goed genoeg om mee te doen, nog een jaartje trainen volgend jaar misschien. Als wij zelf geen wedstrijd hebben.
de wedstrijd werd gewonnen door, Henk Veenstra uit Harkema 10 kg. Jan Hof en Piet topma waren 15 de en 23 ste dat viel nog mee. Dit was in het kort mijn verslag.

GROET ANNE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten