Translate

Zoeken in deze blog

maandag 4 augustus 2008

Brasem vissen op de juiste dag

anneanne Hallo leden en bezoekers van deze site

Na dat ik eerst twee dagen in het steenwijkere diep heb gevist,overigens zeer goed
viswater als je maar op de goede plaats zit,daar heb ik heel goed gevangen,maar
ik wou toch wat grotere vissen vangen,alhoewel ik toch behoorlijke bliek en voorn
en kleine brasem heb gevangen.
Ging ik woensdag 30-7 Brasem vissen in de linde voor dit water heb ik een speciaal
voertje,het was zeer warm vandaag broeierig weer dat beloofde wat,de ideale omstandigheden.
ik heb voor mijn doen veel dikke brasems gevangen maar ook wel kleinjes,ik had voor
deze keer alles in het net gedaan,maar moest vroegtijdig mijn net legen anders gingen
ze dood en dat wil je ook niet,wij genieten van de natuur maar ook van het vissen
en dan moet je ze op tijd weer laten zwemmen.
Ik zou het net even er uit tillen,nou die was echt wel zwaar,ik dacht had ik deze maar met wedstrijd vissen dan kwam alles wel goed maar dat is niet altijd zo.
ik zat natuurlijk wel onder ideale omstandigheden te vissen en dat is niet altijd zo!
Ik zit altijd achter de blesse te vissen dit ter (info)

Nou dit is een visverslag van een dag uit mijn vakantie,helaas is het weer geweest
volgend jaar maar weer zien...Wij zien elkaar weer met de wedstrijd van 13-9 op einderkanaal tot ziens groet anne

de linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten