Translate

Zoeken in deze blog

zaterdag 14 juni 2008

wedstrijd brasem vissen met de club

jan
14-6-2008 1ronnie 2jan 3piet
het was wel gezellig aan het zijlsterrak
ali zag vanalles behalve vis
HALLO LEDEN EN BEZOEKERS VAN DEZE SITE
Wij hebben vandaag weer even lekker gevist

hub hollandDe avond voor de viswedstrijd moest oranje spelen
Nou dat was even een mooie wedstrijd ik heb er de hele nacht last van gehad en velen
met mij denk ik, in ieder geval waren er bij ons ook mensen die last hadden van een oranje kater(bonk bonk in de boven kamer)maar dan kan je niet iemand laten staan die
op jou staat te wachten en dat is helaas wel gebeurt, ik vind dit niet leuk, en als club gaan wij toch ook een beetje af vind je niet er was onvoldoende overleg Vande week er werd niet gebeld wie er mee ging en met wie meer wil ik er niet over zeggen de leden weten wel waar ik het over heb!!graag de volgende keer op woensdag bellen en afspraken na komen.
Nu de wedstrijd, die was wel spannend wand er werd maar weinig vis gevangen op drie man na die hadden wel hun best gedaan ze hadden een leuk aantal brasem gevangen die hadden volgens mij niet last van een oranje kater
Maar het wou echt niet hoor het was niet alleen bij ons pet, maar ik hoorde vanmorgen dat het bij Eernewoude ook niet wou bijten of hadden zij ook last van een kater??
het was mooi weer en het is droog gebleven ook belangrijk
meer kan ik er niet over zeggen deze dag maar weer gauw vergeten, EN OVER TWEE WEKEN BETER


DE PRIJS WINNAARS ZIET U HIER BOVEN
GR ANNE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten