Translate

Zoeken in deze blog

zaterdag 24 mei 2008

Een dag zeevissen met de visclub

24-5-2008  1piet h 2anne 3martenDit zijn de drie prijswinnaars

Hallo visvrienden en bezoekkers van deze site

Wij hebben vandaag even aan het zeevissen geweest met de Visclub, vanmorgen vertrokken wij om 7 uur
uit Leeuwarden, richting Breezanddijk want wij zouden het eens een keer ergens anders
proberen om dat het bij Robtazijl de laatste jaren ook niet zo goed meer vissen is, zouden wij het eens elders proberen. Nu kan ik een heel verhaal houden maar dat heeft geen zin, dan moet ik weer gaan klagen dat het de laatste jaren zo slecht is.
Ja dan heb ik het al weer gezegd het is nog steeds het zelfde verhaal, maar dat neemt
niet weg dat de zee nog steeds trekt, misschien? wil het deze keer wel maar ik kom steeds weer met het zelfde gevoel thuis wat was het vroeger toch leuk dan ging je weg en kwam je met vis thuis maar dat is tegenwoordig helaas niet meer zo.
ik zat lekker aan de dijk het was mooi weer lekker rustig en de krabben wouden wel bijten maar de vissen niet ik dacht daar ga je weer maar ik ga nu voor een dagje uitwaaien en vroeger voor de vis maar ik word ook een dagje ouder, maar dat is het natuurlijk niet! Ik wil vis vangen zo zit je dan te denken, ik hat er naar een paar uur genoeg van ik wil vis!! even ergens anders kijken achter mij was een kleine zeehaven en ik meende GEEP te zien, verder op zaten een paar mensen te vissen en die ver-
telden mij dat ze al een paar keer beet gezien hadden, dan ga ik het hier maar proberen
ik gooi in en gelijk beet helaas mis geslagen dat ging 6 keer zo toen ineens hat ik er een, GEEP 68 CM DAT WAS EEN FLINKE jongen daar kun je een tijdje op teren maar er kwam niets bij, mijn vismaat piet ving nog een van 55 cm en er waren nog 2 botjes gevangen dat was alles met 12 man en 24 hengels deze dag maar weer gauw weer vergeten
DE volgende keer weer lekker zoetwater vissen!!14 juni.

oebele
dit was de prijs uit reiking gedaan door onze secretaris van Beem en toen gingen wij weer naar huis met vreemde gevoelens

GOETEN ANNE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten