Translate

Zoeken in deze blog

donderdag 10 april 2008

BRASEMVISSEN

Britswerd FranekervaartVanmorgen even gevist met vrienden
en het was heerlijk weer om even aan het water te zitten, al vlug kwam ik er achter dat ik mij te warm had aan gekleed, want wij hadden het er maar druk,
mee met vissen natuurlijk, en dat kwam door Jan die had een nieuw voertje gemaakt en hij vroeg ons of wij
daar ook mee wilden vissen, nu daar hadden wij wel zin in, want jan is de echte
gif menger van onze club hij weet altijd wel iets samen te stellen zodat de vis wel bijten wil.nu dat was een schot in de roos, wij hebben geweldig goed gevangen ik weet niet wie de meeste vis had, ik dacht haast alle-
maal even veel .dus het ligt niet altijd aan de man achter de hengel, maar ook waar je mee zit te vissen maar
dat wist ik wel. Zaterdag hebben wij weer een wedstrijd maar dan vis ik weer zoals ik dat altijd doe op mijn
eigen manier en dan zien wij wel wie het beste voertje heeft.nu zijn jullie er niet veel wijzer van geworden,
je kan ook niet altijd alles verklappen. Er moet en zal altijd iets geheim blijven over het vissen en hoe je ze kan
vangen. Anders zou de een niet meer vangen dan de andere. Wij kunnen terug zien op een geslaagde dag.MartenAnneJan groeten van Anne tot zaterdag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten