Translate

Zoeken in deze blog

dinsdag 8 april 2008

BRASEM VISSEN DAT IS EEN LEUKE VISSPORT

BRASEM VISSEN DAT IS EEN LEUKE VISSPORT
Dit zijn de drie prijswinnaar vandaag
Vanmorgen was het verzamelen aan de Ee in Leeuwarden om 7uur
Het was weer druk van de 19 kwamen er maar liefst 17 opdraven dat was weer een mooie ploeg voor vandaag, en ondanks de regen eerst vanmorgen kwamen ze allemaal, ook de twee vrouwen lieten niet verstek gaan. Ik denk dat ze liever bij de kachel zaten want het was nog behoorlijk koud van morgen, maar nu moet ik wel eerlijk wezen zo zullen er ook wel een paar mannen geweest zijn, maar als er een wedstrijd is moet je er bij zijn, anders kun je niet meer mee komen de rest van het jaar, of het word dan wel moeilijk. Zoals je wel kan zien er was ook nog tijd voor een praatje Hennie had last van haar ogen en dan duurt de dag lang als je bijna niets kunt zien. Maar het wou ook niet zo goed hoor, als ik het goed heb waren er nog 5mensen die helemaal niets gevangen hebben er waren 3 die redelijk gevangen hebben en dat waren ook de prijswinnaars.de afgelopen 3 weken was het slecht, en is het nog steeds maar wij hopen dat het weer wat stabieler word en de temperatuur om hoog gaat, dan word er ook wel weer meer vis gevangen. Maar wij hebben plezier en ontspanning gehad ook al zaten wij nu niet midden in de natuur, en dat is natuurlijk veel leuker dan kun je lekker naar de vogeltjes luisteren in de vroege morgen uren ,dan kom ik tot besluit op de titel van mijn verslag, WAT KAN BRASEM VISSEN OOK LEUK WERK WEZEN.

TOT DE VOLGENDE KEER GR ANNE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten