Translate

Zoeken in deze blog

zondag 20 juli 2008

ZOET WATERKREEFT IN DE LINDE

richardkreeftHALLO leden en bezoekers van deze site

Ik heb eerst even wat (info)gezocht op de pc over de kreeft hier in nederland.De rivierkreeft is een alleseter. Als de avond is gevallen verlaat hij zijn hol en scharrelt over de bodem op zoek naar waterslakken, mossels, waterinsekten en ook kleine visjes, als hij ze met zijn scharen te pakken kan krijgen. Aas wordt evenmin geschuwd. Ook waterplanten vormen een onderdeel van zijn gevarieerde menu.
sander
richard

Dan ga je een keer vissen met sander en richard
van de camping,en dan zegt richard ik vis nooit maar ik ga voor alles wat ik tegen kom.Nou dat hebben wij geweten ik ben blij dat hij niet bij onze club hoord,want je kunt wel gek worden van die man.Hij gooit in en het duurde niet lang of hij had al een brasem die hij onder weg tegen kwam aan de vin natuurlijk.En toen dacht hij dat hij weer beet had,en hij haalde een kreeft er uit 15cm en dat ging zo maar door,weer een dikke brasem en nog een,en hij gaat nooit weg te vissen,ik geloof dat ik ook maar wat minder weg ga te vissen dan kan ik ze misschien ook beter vangen,maar bij sander wou het ook niet maar die viste op kleintjes,vis was er genoeg dat heeft richard laten zien.en je gelooft het niet,maar de volgende dag deed hij het nog dunnetjes over,ook deze keer had hij weer een groote kreeft en brasem.
Ik heb gelezen dat karper vissers er ook wel last van hebben wat die kreeft betreft,ik vis in de LINDE AL 40 JAAR maar heb nog nooit een kreeft gevangen,dit was voor mij nieuw,maar goed dan moet je RICHARD MAAR MEE NEMEN dan kom je tot de ondekking dat er nog meer te halen is dan alleen BRASEM.

groet anne

dit is een van de vissen die richard gevangen heeft

Geen opmerkingen:

Een reactie posten