Translate

Zoeken in deze blog

maandag 14 juli 2008

VISSEN IN DENEMARKEN

Ronnie met zijn vismaatHallo Anne,

De vakantie zit er bijna op. Na mijn laatste bericht ben ik nog een keer op forel wezen
vissen. Wederom goed gevangen, nu 8 stuks. Gisteren met een vier Nederlanders wederom
naar Fredericia geweest. De Kastelhavn bleek gesloten, maar gelukkig was de
Mollenbugthavn open. Was het de vorige keer al feest, nu was het helemaal een gekkenhuis!
Veel platvis dit keer en ook nog vaak van een mooi formaat. Om 21.00 uur moest ik stoppen
omdat mijn pieren op waren. Mijn teller stond toen op 57 vissen in vier en een half uur
vissen: 35 scharren, 9 gullen, 9 wijtingen en 4 botten! Dit keer had ik onderlijnen met
twee haken gemaakt en dat heb ik geweten, de ene na het andere doublet omhoog. 15 x op
rij ophalen leverde 14 doubletten op. Een keertje had ik zelfs drie vissen tegelijk, aan
de ene haak hingen twee scharren en aan de andere een wijting! Overmorgen gaan we weer
naar huis, het zal wennen worden.

Groet, Ronnie
Ronnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten